Dec 20, 2011

CINTA TAEKWONDO ? Hukum Karma @ Tuntutan Hati ?

Assalamualaikum ..
Malam ni title post agak hangat. jangan persoalkan kenape aku pilih title tu.

adakah sebab kau antaranye ?
apesal tanye aku pulak ?
kau suke sape2 ke kat situ ?
ape-ape je la ko ni. nak merepek ape pon.
jujur la dengan aku ..
perlu ke beb cakap bende mustahil ? alaa haii .
** erkk **

Hal ini demikian kerana tadi tibe-tibe dapat feel nak google more info about club gtf taekwondo ni. about grandmaster, about general choi, about many more. but, tak boleh bagitau member yang lain dulu. kene kenal and cintakan club ni baru boleh teruskan. ehehee


aku dah dapat ape yang dicari. sikit-sikit lah cari untuk malam ni. mengantuk dah. kroiih krooihh kuurr kurrr ~ tibe-tibe TERscroll kat page CINTA TAEKWONDO .. haihh ! ni yang semangat ~~


SENIOR (black) + JUNIOR (yellow)

CINTA TAEKWONDO hukum karma sesebuah persatuan atau tuntutan hati seseorang makhluk ALLAH ? jawapan untuk persoalan tu ade dalam diri masing-masing. wanna try ? try to make urself stay dalam situasi aku. lihat betapa bertahannya korang.. i wanna see .. =,=

ya ! dulu aku cintakan taekwondo, i wanna learn each knowledge about this seni bela diri. but, u know what .. err , something happen. and i become tawar hati. i'm trying to love again and again and again to this club. up until now, i'm still trying to remove my bitter memory here. argghhhh !  CINTA TAEKWONDO NEVER EXISTS !! 

Pena Comel N.N : Aku tengok korang dua sangat comel .. happy sokmo ! sape junior taekwondo yang comel lote tu ? PICIT SINI sepantas kude terbang. fiuuu ~~ die newbie rasenye. sile datang ziarah ye..

6 comments:

Salam Sayang Dari Saya, Mawar Assufi ^^,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...