Mar 8, 2015

Hubby Wifey Craft

Assalamualaikum.


Sambil layan lagu baru Siti, sambil mengisi masa lapang. Kawan aku cakap kenapa dah lama tak aktif blogging. Jawapan aku mudah, malas.


To be honest, sekarang dah tak macam dulu. Dulu masa belajar, banyak benda nak share tapi tak berkesempatan nak tulis semuanya. So, lama-kelamaaan jadi biasa. Dan akhirnya tak update pun apa-apa.



Sampai lah harini. Haha. Boleh ??



Hai. Esok Majlis Perkahwinan one of my classmate. Kalau dulu masa diploma, full time dengar pasangan yang sebaya dengan umur aku dah terkejut. Tak percaya. Kenapa kahwin awal. Sekarang tidak lagi. Haha. Rasa dewasa je. Okay, nak kahwin, boleh? >_<




Dua hari ni aku spend time dengan kain felt dan aku bersungguh-sungguh untuk menyiapkan hadiah ni. Dibuat dengan penuh kasih sayang okay. #wahai tuan puan pengantin, mohon hargai ya :D


Aku rasa macam simple sangat. Tapi bak kata kawang aku. Simple is nice. Then, it's fine lah. Buat apa nak buat crowded sangat, bukan dapat award ke apa-apa. Just ikhlas nak kasi. Okay, modal ... Hm.. FOC. Ini hadiah. First time okay aku buat bantal hadiah untuk perkahwinan.



So, for kak wanie and husband, sila baca dengan baik-baik. Mohon hargai pemberian saya kerana ia sungguh berharga (macam Olay) Mihmihh ..


Hai, ini Mrs Wifey. Eh eh, mana Mr Hubby I pergi?


Ciss, tak jumpa Mr Hubby I, tak mau lah simpan bantal ni. Haha


Yang ini pon boleh. Kot-kot pengantin baru nanti terlupa. Maka, diingatkan selalu. Nama pun sangat ramai. Hahaa. Ikutkan hati nak letak full name. Kikiiihh


Mohon terus tabah untuk meneruskan hobi yang dah lama terpendam sejak sekolah menengan ni..

Wallahu'alam..

No comments:

Post a Comment

Salam Sayang Dari Saya, Mawar Assufi ^^,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...