Khilaf manusia biasa. Itu lumrah.

Assalamualaikum.


Siapa pun aku, mohon jangan judge khilaf aku satu ketika dulu.

Benar. Aku jahil. Aku pernah jahil. Aku berdosa. Dulu aku banyak lakukan dosa.



Tapi, mohon sungguh-sungguh janganlah aku kau lupa.
Mohon jangan aku kau buang.
Mohon terima aku




Cuma selalu aku minta. Harap aku dibagi satu lagi peluang untuk sucikan dosa aku satu masa dulu, sucikan dosa sebelum ayahku melepaskan tanggungjawabnya ke atas aku kepada bakal zauj ku nanti.. Biarlah aku betul-betul kenal apa Islam sebenar sebelum berjumpa dengan dia yang Allah tetapkan untukku. Kerana aku yakin, janji Allah itu pasti. Walau lama mana pun. Kalau jodoh tak ke mana. Kalau pun bukan di dunia, semoga berjumpa di jannatul firdaus. In shaa Allah.




Malam ni mata amat sembab yang teramat-amat. Dah 3 minggu not enough sleep. I'm panda now :'(


Assalamualaaikum. Wallahua'alam..
Unknown
Unknown

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Tinggalkan Jejak ^^,