AFB COMMUNITY

Biar hati kita tetap tersenyum okay !

by - 9:28 PM

Assalamualaikum.

Rasa macam nak ketawa bahak-bahak sebab aku pun baru perasan blog aku ni dah macam ..


"Mek, kau dah kenapa? Sedih memanjang. Haha."

Gelak.

"Kau kecewa ke?"

Gelak lagi.



Haha. Ini double triple aku serius. Dulu aku gila-gila je. Gila dalam erti kata gila yang sopan awwaww gitew. Kuikuii.


Mungkin sebab faktor usia mungkin. Walaupun belum masuk pun 22 lagi, nak juga dengan bangga hidung tinggi dan besaunya aku mengesahkan dan menguar-uarkan yang 'saya dah 22 tahun ya encik cik tuan puan semua.' Fenfeeling dewasa giteww. Bolehh ? ^_^

22 tahun pun still saham tinggi yaa. Cuma yelah, saham tinggi-tinggi pun susah banyak meyh. Sampai tak ada orang nak. Sobbss sobss. *nak tissuuu satuukkk. Shrreettss. Sorry. Shrreettss lagi, Sob sob..




Haha. Okay, ini drama. Mana ada aku sedih-sedih, tak tak. Aku happy je =D Mungkin itu faktor dah ala-ala dewasaa gitew, so kena lah fenfeeling hidup dah tak macam dolu-dolu. Zaman remaja berhinguss shrroott shhrooot lagi. Tak gituu :^)



Aku tak biasa buat story-telling kat blog ni. Viava ai vulis vat viary ve vang, avak sevuaaa . Ngee.. Jadah lah makcik ni. Kecek vietnam pulokk.. Kata orang, much more privacy kalau tulis kat diary. Baru boleh meroyan tak ketahuan hala..


Okay, jom fikir sama-sama nak buat tajuk apa untuk individual presentation class 4th seminar nanti. ^_^ Ohya, cuma nak pesan je, nanti jangan pelik sangat kalau-kalau blog ni jadi versi sedih balik. Hehee, Sekadar story apa yang aku rasakan saat tu. Plus hati tertarik nak berkongsi sesuatu yang dah lama aku teringin nak kongsi..


Wallahua'alam and Assalamualaikum..

You May Also Like

0 Doakan Mawar AsSufi

Salam Sayang Dari Saya, Mawar Assufi ^^,