TUTORIAL : LIKE BUTTON WIDGET FOR FAN PAGE


Bismillahhirrahmannirrahim .





Ada tak yang cari. Macamana nak buat widget macam aku punya ni ?



Dan dan Sabtu ni jugaklah nak makeover rumah aku ni kan . Ihih .

Baca Title Entry pun dah rasa macam HAHA -_- aje. Tak payah nak tutorial sangat . Aku pun dah lama tak bertutorial sangat . Busy dengan kerja nya, part time study nya . Part time business kecik-kecik nya . 


Tidaklah busy sangat . Cuma nampak la kekangan masa kat situ kan .


Siapa yang masih tercari-cari tutorial ni, memang tepat yuolss masuk sini. Jom tengok SINI .. Sis ni memang provide sangat banyak tutorial berkenaan blog. So, since tahun 2010 lagi aku syak sis ni IT Expert or IT Programmer .. >_<





Seriously ! 3 jam godek pagi ni. At last kat sini jugak . Tak sangka aku yang outdated kan. Dulu pernah buat tapi lupa. Dah bertahun okay ^^,




Dah alang-alang tu, jom like juga PAGE i ye yuolss.


Thankyou support us . Kitchuu :>


| Wallahu'alam | Qowiy ya Qalbi |

Unknown
Unknown

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Tinggalkan Jejak ^^,