Aku Sanggup Demi Dia ! Kenapa Kau Tidak ??

 Bila aku rajinmenaip :
 Assalamualaikum ..

Susahkan bila kita sanggup berubah demi dia . sanggup lakukan ape saje demi dia . tapi, kenapa ini yang terjadi ? kenape perkaran ni terjadi padeaku ?

ape la salahnye aku pada dia . kenape ? kenape ? kenape kau tinggalkan aku ?


haha . tak payah nak berdrama queen sangat lah kann . aku sanggup demi dia ? bhahaa . geli . anti dow . tolong laaa . bukan aku pulak ..

kesian tengok rummet aku pulun siapkan assignment MGT .. due date around the corner la pulak . 3 days for 5 past years . overall ! just imagine . mane nak testnye, quiznye, studynye, makannye, gosok giginye . haha . dandan lepas test ECO , tak keluar makan . konon save mase . balik bilik je terus start sambung assignment . wah ! begitu rajinkan kami . jiran tetangga datang menziarah pun tak sempat nak layan . "kakkk , layan diri la ye . kami sibuk nii .." ihihhii .


betapa kerajinan membelenggu hidup, makan, tidur kami . ye ! dan itu amat menyeksakan jiwa dan paru-paru kami . oh lagi satu .. bersyukur dengan voucher yang telah disedekahkan kepada kami iaitu pelajar UiTM Machang  kerana tanpanya kami tak dapat meneruskan kerja kami tu sebab 3 batang pen telah bersabung nyawa dan telah tamat riwayatnya demi kami . oh aku terharu ! terima kasih awak !!

 


tebal tak tebal assignment kitorang . tulisan pon jadi cacing kerawit .
kalau korang student acc, korang tau ape rasenye oke . *mukecomel*

mase dekat meeting pon sempat lagi nak siapkan lagi assignment ni . oh begitu tak sempat ye cik adik nak buat dekat bilik . haha .

sebab aku tau datang meeting mesti lambat start . so, memandangkan hari tu jugak nak kene submit, 1 past year lagi belum complete . just imagine la awaakk ! MGT is the essay subject . macamane nak siap kalau asyik buang masa ? bayangkan bayangkan bayangkan . jangan suke hati cakap "saye bajet pandai !!" bencik laa .. saye tau saye tak pandai macam kamu tu .

uwwaaaa ! finally , malam tu jugak done . Alhamdulillah , lepas jugak satu beban . ekceli, date nak submit dah lepas 5 hari . mrs bagitau due date lambat . so, kitorang tak expect . sory mrs . we won't do it again . promise ! *^_^v*

PENA COMEL N.N : Jangan buat keje last minute . banyak kekurangan dari kelebihannya nanti .. untuk tatapan bersama . hohhoho . =D

Unknown
Unknown

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Tinggalkan Jejak ^^,