Life is not easy but not too difficult. Just nice.

Assalamualaikum.

Current status updating ..

Date        : 2nd April 2015
Time       : 03.20 am
Location : Home Sweet Home
Status      : Currently, sedang menelaah Costing subject

So heaven bukan? -_-' Pukul 3 pagi sudah. Tapi masih gigih menapak depan lappy sedang mata dah separuh kuyu *ngee =D


Oh. Harini 2nd April. Semalam 1st April. How's your first GST receipt? My boss purposely makan kat restoran yang berGST. Hmm, what to do? What to say?

Start from today kena bawak bekal dari rumah dah. Hmm, nak bawak apa eh esok ? *mata pusing-pusing ke atas. Pon boleh. Haha



6 past years to be done. Okay, harini target sampai 4 past years question. Yeah! Semangat !


Currently baru 2 -_-' . Ciss! So, sekarang salah siapa? Salah siapa?! Pukul 4 dah. Memang nak suruh aku sahur sekali ni . Heee


Okay. Harini second April. Closing account time. Untuk yang setia bertanyakan keadaan aku sekarang setelah bulan Sept - Oct (7 months ago), yang tahu tentang keseksaan dan keperitan aku nak survive dulu. Jawapan aku setelah 7 bulan ni, ALHAMDULILLAH. Allah tolong aku. Dia tolong aku handle sakit aku haritu. And sampai sekarang aku dah boleh take care semua account ni tanpa sakit-sakit dah.. =D

So, conclusionnya. Bila kau dah kerja, kau independant, kau survive sendiri, go on sendiri. Kau telan sakit tu sendiri. No worries, lama-lama sakit tu jadi makanan kau. In shaa Allah. Trust Him. He will help you. Definitely !


Assalamualaikum. Wallahua'alam.

Unknown
Unknown

A lifestyle blogger who is very passion in accounting field. Love hiking and wish to travel and explore a whole world. Still a newbie in hiking world but wishing to be serious to hike in future. In Shaa Allah.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Tinggalkan Jejak ^^,