AFB Lists

May 11, 2015

Dear U. Miss U.

  No comments    
Assalamualaikum.





MAIA ! Korang sihat? Korang tanya kan aku macamana aku dekat sini. Tanpa korang? Alhamdulillah. Bahagia tanpa korang -_-' Hehee. Okay, ini gurau. #cenyumciked. Heeee


Cuma ... HAI ! Kenalkan classmate aku kat sini. Ada lagi sorang. And guy juga. Ngeeee.





Tak boleh share lebih-lebih. Hehe. Nanti 2017 kita buat official reunion kita gossipppss okay.. Time tu aku single lagi. Kihkihh. So, don't forget to introduce your syebennss and kidsss okay. Time tu dah kedut dah aku. Mihmihhh ^_^. Tapi still sabar lagi tunggu bakal zauj datang 2018 (macam kompiden. huhu). Hehee. Doakan aku panjang umur ya. Boleh kasi menantu lelaki sulung kat makbapak aku jugak macam korang. Hahaaa.

Jauh di sudut hati aku paling dalam, aku rindu Machang :'( Sungguh mek. Rinduuu so much . Gilaa tak rindu tak mandi pagi sebab air tak ada? Haha. Gila tak rindu jalan kaki turun Medan Ilmu sebab bas dah takde. Gila tak rindu kena dengan Sir Harun sebab tidur sengguk-sengguk betul-betul depan meja dia.. >_< Perghh, gila tak rindu nak perform martial arts kat depan stage.. Gila tak rindu dapat bercakap atas stage bagi tazkirah. Pfftt. Tazkirah angatt. Kuikuii.. Ini sungguh rindu.

Okay, dah dah. Takmo ingatkan aku kenangan cinta lama. Eh ehh. Haippp. kihkihh. Let's move on ! Many things to be settled before 2018. Lailailaii.


Psst, kawan kita atas tu nak mendirikan rumah bertangga tangga. Ngeee. Cepat sikit kak oii.. Haihh -_- hee


Assalamualaikum. Wallahua'alam.

0 Kirim Doa Untuk Mawar Assufi:

Post a Comment

Salam Sayang Dari Saya, Mawar Assufi ^^,