AFB Lists

Aug 16, 2015

The best post ever sangat ^_^

  3 comments    
Assalamualaikum.




Dalam banyak-banyak post yang zaman-zaman tak matang dulu. Aku paling suka post ni..

Tahu sebab apa? Sebab bila time budak-budak intake baru masuk U, confirm entry ni naik balik. Hehee. And since dah habis Diploma ni and dah start further di UiTM Shah Alam in mode Pengajian Luar Kampus (PLK), aku rasa macam banyak yang aku ada, aku perlu kongsi dengan adik-adik aku ni. #sisperasansenior . HAHA!



Dan yang paling best is mostly ANONYMOUS ! Hahaaa ^_^


Sis tak tipu. Ini betul okay. Aku tak kesah pun orang nak tanya. Kalau aku tahu, aku jawab. Kalau tak tahu, kita cari tahu sama-sama.. Apa yang penting?


KERJASAMA!!


Oh, nak tanya ni. Siapa suka join Giveaway?


Jom Jom ! 1st GIVEAWAY by @ Mawar Assufi ! SINI SINI ! Hadiah menarik -menarik ni .. Di samping nak kenalkan business yang baru diset up ni. Jom jom tengok jom ! Eh tengok pulak. Jom jom join ! Maaf. #sisteruja


Assalamualaikum . Wallahu'alam.

3 comments:

  1. tahniah sambung study PLK, saya juga sambung PLK Accountancy di Shah Alam dulu.

    member #403

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Ohya sis namy yul?

    Eh, Dulu ....... Semangat kita baca. #Ohdulu... hehe. Sekarang baru nak masuk 3rd sem, same course juga. Accountancy :)

    ReplyDelete

Salam Sayang Dari Saya, Mawar Assufi ^^,